ZWROTY I REKLAMACJE

Szanowni Państwo,

poniżej przeds warunki zwrotów i reklamacji.

REKLAMACJE - krok po kroku.

  • Mail-owe  (sklep@feretti.pl) zgłoszenie reklamacji.
  • Wskazany kontakt telefoniczny +48 607 400 600 Daje to możliwość uproszczonego rozwiązania, a tym samym skrócenia drogi postępowania. 
  • Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 3-4 dni.
  • Zaspokojenie reklamacji może potrwać maksymalnie 14 dni plus krótki czas dostawy.

Zapewniamy Państwa, że dołożymy wszelkich starań by rozwiązać każdy problem uwzgledniając warunki prawne i naszą determinację do utrzymania dobrych relacji z Klientami.

ZWROTY

 

 

Zobacz nas na FB
Dodano do koszyka
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcejRozumiem